elvirasimonius

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

vem är jag?

Av Elvira - 22 mars 2013 15:51

HEJ!

Nu så är jag klar med videon där mina kompisar säger vad dom tycker om mig:)   Ska bli spännande vad ni tycker om den. Det är mina kompisar Amanda, Ebba och Klara men även Axel och "Robban". (Axel där med.  )

Även frågestunden har jag lyckats filma idag. Ni fick ju ställa frågor till mig och några av dom svarar jag på i videon.  Imorgon så kommer även this or that? upp på bloggen antagligen. Ska försöka men ibland så blir det något i vägen tyvärr.  Men jag har fått in några såna frågor men ställ gärna mer så blir det en bättre video.   
 


kl 18.00 så är det tjejmiddag hos Ebba. Det ska bli super kul. Jag kan försöka ta bilder från middagen så ni får se allt gott vi åt.  Om vi ska tala om idag så har den varit helt okej. Hade "betygsnack" idag på so.n och jag blir alltid lika nervös.

  

Men skiiit! Videon där mina kompisar säger vad dom tycker om mej vill inte upp!! Aja jag ska försöka ett tag till annars om ni inte kan bärga er så får ni gå in på elvirasimonius.blogg.se där den nu ska vara uppe.

Men nu måste jag göra mig iordning.

Vi hörs snart  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 2 april 2013 18:03

Hej alla! Som ni kanske förstått så bloggar jag nu på http://klaraelvira.blogg.se/ går riktigt bra för oss! Vi har även en sjukt snygg header!...

Av Elvira - 28 mars 2013 07:42

Tjo bre guys! Idag så är det schemabrytande dag och sedan LOOOV! Som jag har längtat ska bli så skönt! Men först så var det ju schemabrytande och då är det typ en bollturnering. Det enda som jag längtar efter idag är min matsäck!?? Jag börjar inte ...

Av Elvira - 26 mars 2013 08:17

Hejsan! Idag så är det ULRIK MUNTHER KONSERT!!!!! Så hypad!! Och jag och Klara har skapat en blogg på blogg.se som jag säkert kommer skriva mer på! http://klaraelvira.blogg.se/...

Av Elvira - 25 mars 2013 07:30

Godmorgon! Jag har funderat och jag känner att min blogg inte har direkt något ämne! Så jag tänkte satsa mer på dans. Då kan jag till exempel skriva om mina koreografier och kanske filma dom vad vet jag? KOM GÄRNA MED FÖRSLAG! Jag var så nära på at...

Av Elvira - 24 mars 2013 18:10

Hej hej människor! Mamma kom hem för ett tag sen och hon hade med sig lite fina presenter! Jag fick ett rosa nagel-lack tre stycken fina olivtvålar och tatueringar som verkligen såg ut som riktiga!:) Väldigt tacksam för presenterna och tvålarna lukta...

Presentation


hejsan!jag är snart 14 år och skriver om mitt liv och mina idoler försöker med daglig uppdatering!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

LÄSER DU OFTA MIN BLOGG?
 ´JA JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!
 NEJ JAG HATAR DEN!
 IBLAND KANSKE
 NEJ JAG BARA RÅKADE HAMNA HÄR
 NÄR JAG HAR TRÅKIGT

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/72.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/72.gif), auto;}

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards