elvirasimonius

Alla inlägg under november 2012

Av Elvira - 20 november 2012 20:16

OMG!!! Nu är det typ bra tre dagar kvar till x-factor!!! Alså det pirrar som tusan i magen!!!! Tänker bara på Isak och Isak och surprise surprise... Isak och förstås Isak!!! Love my life!!!
Ska plugga så ha det gött!!

Av Elvira - 17 november 2012 19:11

Sitter proppfull av sushi och bloggar lite! Igår hade jag myskväll eller man kanske säger att det var i dag också... aja med Klara och Ebba! Såg. På x-factor och ja man kan väl säga att den blev ganska... CRASY! Jag älskar Isak Danielson och han hamnade i duell och jag och klara sprang runt och grät samtidigt som vi gapskrattade för att det lät som om typ någon hade dött! Såklart så kom Isak vidare! Och då blir det ju såklart att jag åker dit igen.....! På FREDAG!!!! Kommer vara skit hyyyper en vecka till! Stackars skolan.... Aja dags för lite lördagsmys då!
Hör av mig! Adios!

Av Elvira - 14 november 2012 16:38

Tjo!
Sitter just nu med svenska läxan eller ska.... xD jag har tänkt lite skola är faktiskt inte så himla tråkigt egentligen..... Döda mig inte! Jag tycker ändå att lektionerna går ganska snabbt och jag har oftast ganska kul! Nu säger jag inte att jag hellre skulle vilja sitta med mattebok istället för att slappa tro inte något annat! Det är bara det att jag tycker vi loosar skolan lite för mycket! Lite filsofi helt plötsligt :). När jag tänker på att skriva blogg vill jag ju skriva om något intressant men liksom vad är intressantes mig egentligen? Mer än att jag är flummig! "Host" så om ni läser detta kräver jag kommentarer! Lol!

Av Elvira - 10 november 2012 13:37

Hejsan! Dålig uppdatering jag vet...
Igår var typ den bästa kvällen i mitt liv! Jag var på x-factor och såg min idol Isak! Finns så mycket jag vill skriva men klarar inte av det utan att bli helt hysterisk! Så hej då innan jag exploderar!

Presentation


hejsan!jag är snart 14 år och skriver om mitt liv och mina idoler försöker med daglig uppdatering!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

LÄSER DU OFTA MIN BLOGG?
 ´JA JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!
 NEJ JAG HATAR DEN!
 IBLAND KANSKE
 NEJ JAG BARA RÅKADE HAMNA HÄR
 NÄR JAG HAR TRÅKIGT

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/72.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/72.gif), auto;}

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards