elvirasimonius

Alla inlägg under september 2012

Av Elvira - 29 september 2012 16:26

Hellu!!
Idag har varit en hel knäpp dag! Vi har varit i gamla stan och t-centralen med mina kompisar! Vi har gjort en video om när vi dansar öppet och bakom och sen har vi trillat framför folk som har börjat gap skratta? Vad är det för värld vi lever i... Hjälper man inte folk som ramlar framför näsan på dom hahahahahhahahahahahahahhahaha !!!!!!! Kanske lägger upp videon här! Jag lägger upp en bild här när jag filmar;)!

Av Elvira - 29 september 2012 10:21

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på....några dar;) hehe!
Mitt liv verkar falla på plats igen jag kan le och skratta utan att jag vet att jag ska slå saker i väggen och gråta! Jag hoppas detta håller sig ett tag! Jg skulle mer än gärna vilja att ni får veta vad som hänt men det är privat förlåt!! Aja nu ska jag inte prata om tråkigheter nu när det går uppåt!:) på min besöks statistik står det 11 cooooolllt alså;) det här ska ju vara en Ulrik Munther blogg också och jag tyvärr har det inte kommit något än! Kan lägga upp lite bilder i det här inlägget men jag funderade på att skriva en novell senare ...vi får se! Ha det gött!

Av Elvira - 26 september 2012 22:39

Just nu går mitt liv nerför i em himla fart! Allt blir bara svårt och jobbigt! Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft mina kompisar nära och särskilt du klara i kväll!



Don't cry just say fuck you and smile!

;)

Av Elvira - 26 september 2012 14:50

Snäll? Kamratstödjare härå! ;)

;)

Av Elvira - 26 september 2012 14:50

Snäll? Kamratstödjare härå! ;)

Av Elvira - 26 september 2012 14:45

Hejsan! Ännu ett inlägg dårå! Är på väg hem från skolan blev kamratstödjare i dag känner mig riktigt hedrad;)
Fast att typ liksom gå
Runt och hålla koll på saker vet jag inte riktigt är så lätt. Men utmaningar är alltid utmaningar!


Av Elvira - 26 september 2012 07:26

Godmorgon!

Ska snart sticka iväg till skolan men tänkte skriva ett litet kort inlägg det kanske kommer ett till sen! Igår hade vi so prov och det kändes faktiskt inte så bra! :( ? Alså prov varför egentligen?? Alla lärare kommer alltid med det här citat,
"proven är inte till för oss att se utom dom är till för er" men då kan vi väl skita i proven? Det finns väl inte en ända unge i Sverige som älskar prov eller?.....?






My outfit today! ?

Av Elvira - 25 september 2012 19:04

Tjo!
Ett till inlägg! Känner mig desperat två inlägg på typ en timma! (har ingen aning). Varför inte lägga upp några bilder? Ibland är man ju bara för smart! ....typ ;) SÅ DET ÄR BARA ATT SKROLLA NER!










Elvirastyle!

Presentation


hejsan!jag är snart 14 år och skriver om mitt liv och mina idoler försöker med daglig uppdatering!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

LÄSER DU OFTA MIN BLOGG?
 ´JA JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!
 NEJ JAG HATAR DEN!
 IBLAND KANSKE
 NEJ JAG BARA RÅKADE HAMNA HÄR
 NÄR JAG HAR TRÅKIGT

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/72.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/72.gif), auto;}

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards