elvirasimonius

Alla inlägg under februari 2013

Av Elvira - 25 februari 2013 09:32

Hallå där! Ingen bra uppdatering här uppe i Storlien men, men! Idag så blir det självklart skidåkning och sedan mys pys i stugan:). Ska precis klä på mig. Men vi hörs!
Kram<3

Av Elvira - 22 februari 2013 17:10

Dåså! Packat och klart och sedan bär det av! Storlien here i come! HAHAHAH
nee vi åker ska åka snart! Ska bara käka lite thaimat först. Har precis städat kanin buren och känner verkligen att jag kommer sakna dom små galna bajsmaskin klutarna! Dom är i allafall i goda händer. Och idag så var det sista gången jag såg Ebba som 12 åring och Klara som 13 åring! Tänk vad tiden rullar på! Hänger knappt med:). Men hoppsan nu halkade jag efter lite! Hörs snart måste fixa lite grejer!
Kram
Ps. Förvänta er ingen bra uppdatering kan bli lite svårt med typ inget internet! xD

Av Elvira - 22 februari 2013 12:39

Aloha! Sitter just nu i soffa med dom bästaste kompisarna och har lite soppa smak i munnen för att innan så hade vi HKK och vi skulle göra två och två ett eget recept på soppa! Jag och min "partner" gjorde kyckling och nudelsoppa och den blev super god! Kommer nog göra om den ett par gånger under sportlovet som börjar idag! Typ direkt efter skolan så ska jag sätta mig i vår bil och dra hela veckan för att åka skidor! Ska bli otroligt skönt!
Hörs<3
Kram

Av Elvira - 21 februari 2013 15:09

Hej hej. Det var ingen uppdatering igår för att jag hade mycket att göra. Hade iallafall "pip"mysigt med dom finaste Klara och Ebba. Blev sent och upp tidigt men super kul! Lite senare så ska jag åka och shoppa. Måste handla lite presenter. Kompisar som fyller på sportlovet! Åker skidor på sportlovet. Så det kan bli lite dålig uppdatering.
Kram

Av Elvira - 19 februari 2013 21:34

sitter just nu med finaste Klara i deras mysiga soffa och väntar på Ebba. tvn är på och vi tittar lite ointresserat på hissen-med Filip & Fredrik. Nu är Ebba här snart dags för film! MYSSSSSS!!    

kram.

Av Elvira - 19 februari 2013 19:20

Hallå där! Lite senare ikväll så ska jag antagligen hem till klara där även Ebba är och myspysa lite! Hyra film och lite gottigott! I love my girls!<3 Vad ska ni göra ikväll då?:)
Kram

Av Elvira - 19 februari 2013 17:29

HAHAHAH! Devotes mobilapp sög! Och då menar jag sög!!!!!!!!!!! Så nu har jag startat en på nattstad istället! Måste bara ändra namn! Men om du redan nu är nyfiken på den så gå in på
http://www.nattstad.se/elvira.simonius1
Kram

Av Elvira - 19 februari 2013 17:07

Jag har bestämt att försöka skriva på båda bloggarna så häng kvar EVERYBODY!<3

Presentation


hejsan!jag är snart 14 år och skriver om mitt liv och mina idoler försöker med daglig uppdatering!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

LÄSER DU OFTA MIN BLOGG?
 ´JA JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!
 NEJ JAG HATAR DEN!
 IBLAND KANSKE
 NEJ JAG BARA RÅKADE HAMNA HÄR
 NÄR JAG HAR TRÅKIGT

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/72.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/72.gif), auto;}

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards