elvirasimonius

Alla inlägg under januari 2013

Av Elvira - 31 januari 2013 21:26

GODNATT på er. Nu känner jag att jag verkligen vill bli frisk. Jag har bestämt mig. Imorgon när jag vaknar så kommer jag kunna hoppa ur sängen och sjunga oprah och fladdra runt som en ängel på golvet. Vad tror ni om det? Vi får väl se imorrn. Låter väldigt troligt tycker jag.
Som sagt förväntar mig att jag ska vara frisk imorgon för jag har en hel hög med läxor som ligger och väntar på köksbordet. Ingen fin hög enligt mig. En uppgift är att jag ska skriva om en Gud i jag form. STRANGE! Afrodite kärlekens gudinna ska jag berätta om passar mig väldigt bra......;)
Matte, spanska och såklart den här eländiga so:n ska även vara färdig. Så nu ska jag läsa och sedan så ska jag sova och sedan vara frisk. BRA PLAN!
Kram

Av Elvira - 31 januari 2013 17:51

Här kan ni ställa era frågor till mig då är det lättare:).

Av Elvira - 31 januari 2013 17:47

Ligger just nu med två täcken och en filt rurad omkring mig jag säger bara HETT! Känner mig väldigt het:) HAHAHAH<3.
Glöm inte frågorna till frågestunden som kommer nästa vecka ingen dag bestämd men kommer som sagt nästa vecka. SÅ ÖS PÅ MED FRÅGOR NU!
Jag hade ju lovat att jag skulle visa er vårt hus men eftersom det är lite svårt just nu så har den inte kommit upp men den kommer också upp nästa vecka.
Kram<3

Av Elvira - 31 januari 2013 17:47

Ligger just nu med två täcken och en filt rurad omkring mig jag säger bara HETT! Känner mig väldigt het:) HAHAHAH<3.
Glöm inte frågorna till frågestunden som kommer nästa vecka ingen dag bestämd men kommer som sagt nästa vecka. SÅ ÖS PÅ MED FRÅGOR NU!
Jag hade ju lovat att jag skulle visa er vårt hus men eftersom det är lite svårt just nu så har den inte kommit upp men den kommer också upp nästa vecka.
Kram<3

Av Elvira - 31 januari 2013 12:03

Sitter och bloggar lite medan dom ljuva kokos drömmarna ligger i ugnen. Mår lite bättre idag men febern tänker tydligen inte ge sig. Så nu sitter jag här och är väldigt glad för har precis pratat med min underbara bästavän som ringde och sa "hej tjockis". Du vet verkligen hur man muntrar upp en<3.
Kram.
Ps: glöm inte min videofyme och y-t kanal som heter Elvira Simonius. <3

Av Elvira - 30 januari 2013 11:28

Jag är sjuk och trött på att vara sjuk och trött! Kan knappast andas för att jag är så täppt.
Förresten vad tyckte ni om åsiktsinlägget? Kommer nästa vecka ingen:) Ge förslag har typ redan valt men det blir ju förhoppningsvis fler:)
Kram<3

Av Elvira - 29 januari 2013 21:13



Jag ska berätta för er om min åsikt om orättvisor i världen och så här tycker jag!
Alla säger att världen är orättvis. Men om man tänker efter. Vilka är det som säger det? Som jag har sett det så är det vi som har det bra som säger så! Vi som har mat på bordet får gå i skolan helt enkelt har frihet. Men dom fattiga barnen i t.ex Afrika är dom som borde säga att världen är orättvis! Det är dom som har drabbas det är dom som enligt mig har rätt till att beklaga sig att man inte får det man vill ha. Om man jämför så beklagar vi oss väldigt mycket om elektroniska saker vi inte har. Nu säger jag verkligen inte att jag inte håller på så utan jag känner mig träffad som tusan! Jag blir illa till mods från mina egna ord. Jag beklagar mig alltid att jag inte får det jag vill ha medan folk som faktiskt inte har någonting får ta det. Världen är orättvis visst men visa då att du kan vara glad för dom sakerna du har!

Av Elvira - 29 januari 2013 18:49

GOS!

Presentation


hejsan!jag är snart 14 år och skriver om mitt liv och mina idoler försöker med daglig uppdatering!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

LÄSER DU OFTA MIN BLOGG?
 ´JA JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!
 NEJ JAG HATAR DEN!
 IBLAND KANSKE
 NEJ JAG BARA RÅKADE HAMNA HÄR
 NÄR JAG HAR TRÅKIGT

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/72.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/72.gif), auto;}

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards