elvirasimonius

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elvira - 10 oktober 2012 18:56


Förlåt för jätte dålig uppdatering svårt att erkänna det man jag har bara helt enkelt inte orkat!;(. Och lat som man är händer det ingenting alls kul i mitt liv! Idag när jag hade råkat låsa in nycklarna i skåpet blev det inte enspråkig så spännande att jag fick knipsa upp låset! "Icke sa nicke" utan jag fick gå hem lugnt och stilla leta rätt på reserv-nycklarna och gå ännu lugnare tillbaks till skolan låsa upp och ta No:n!
Fannnn vilket hopplöst liv jag har!
Om det inte hade varit för min familj, mina fantastiska vänner och såklart Ulrik så vet jag inte vad som hade Hänt med Ellis från ett litet område i Stockholm?


Ha det gött!;)

Av Elvira - 10 oktober 2012 18:50

Jag har inte lagt ut alls många inlägg på ett tag och jag är väldigt besviken på mig för det! Jag har helt enkelt bara inte orkat svårt att erkänna det men det är så!!! Lat som man är, är livet vanligt händer typ ingenting utom att man råkar typ låsa in nycklarna i skåpet! Och det blev inte ens så spännande att jag behövde knipsa upp det utan hittade reservnycklar och kunde gå lugnt tillbaka och hämta No:n! Fannnnnn vilket tråkigt liv! Utan min familj,mina fantastiska vänner och såklart Ulrik vet jag inte vad jag skulle ta mig till!!!!!! ;).

Ha det gött!:)

Av Elvira - 5 oktober 2012 23:38

Hejsan svejsan nytt inlägg! Har inte skrivit på länge tyvärr har inte haft tid;( livet rullar på som vanligt äntligen mår jag mycket bättre!!!! :) vet faktiskt inte vad jag ska skriva riktigt mer om mig!

Har ni sett Ulrik Munther big in Japan ? Super bra webbserie om vår goa Ulriks sommar! Lägs upp varje fredag i tio avsnitt kl 11 på svtplay så värt att se!!;)

Imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra urtrist!!


Godnatt ;)!

Presentation


hejsan!jag är snart 14 år och skriver om mitt liv och mina idoler försöker med daglig uppdatering!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

LÄSER DU OFTA MIN BLOGG?
 ´JA JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!
 NEJ JAG HATAR DEN!
 IBLAND KANSKE
 NEJ JAG BARA RÅKADE HAMNA HÄR
 NÄR JAG HAR TRÅKIGT

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/72.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/72.gif), auto;}

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards